2018-11-19 11:05:00

Započele pripremne aktivnosti vezane uz školski projekt Tjedan kulturne raznolikosti

Tjedan kulturne raznolikosti naziv je našeg ovogodišnjeg školskog projekta u kojeg će  biti uključeni svi učenici od 5. do 8. razreda i svi predmetni učitelji. Projekt će se realizirati  kroz raznovrsne aktivnosti u Projektnom tjednu od 8. do 12. travnja kroz radionice i prezentacije odabranih zemalja sa svjetskih kontinenata.  Time se nastoji senzibilizirati učenike za upoznavanje i poštivanje interkulturalne i međukulturalne različitosti te proširiti znanje o kulturama i običajima pojedinih svjetskih zemalja.

Cilj projekta je da učenici uz pomoć, podršku i usmjeravanje učitelja, samostalno i u grupi istražuju i proučavaju osobitosti pojedine zemlje te razvijaju komunikacijske vještine koje će prezentirati u samom projektnom danu. Posebna vrijednost ovog projekta je što će učenici raditi u  heterogenim  grupama u kojima će ravnomjerno biti raspoređeni učenici iz svih razreda. Osim što će se tako učenici bolje međusobno upoznati,  jačat će i razvijati vještine  suradničkog učenja kao važne kompetencije u njihovom budućem osobnom i profesionalnom životu.

Naš prvi korak u realizaciji projekta bio je raspored učenika u grupe.  Naše stručne suradnice, pedagoginja Nada i knjižničarka Marina, koordinatorice ovog projekta, osmislile su da taj trenutak dobije na važnosti, da bude  poseban.

 I zaista, bio je! Nekako, baš svečan i uzbudljiv.  

Okupljenim učenicima u školskom holu obratile su se pedagoginja i knjižničarka  te ih upoznale sa sadržajem, ciljem  te načinom rada  u projektu. Nakon toga  je slijedio trenutak kojeg su svi uzbudljivo iščekivali - izvlačenje učenika i raspored u grupe. U staklenim posudama bila su imena svih učenika po razredima i učitelji su izvlačili učenike za pojedinu zemlju. Bilo je poput  izvlačenja ekipa za svjetsko nogometno prvenstvo. Rianna-Brazil, Erin-Australija, Maxim-Afrika, Damjan-Portugal, Una-Japan…i tako su se čitala imena svih 76 učenika koji su, čuvši svoje ime, zauzeli mjesto u grupi s natpisom imena zemlje.  Na kraju su učenici saznali koji su učitelji –voditelji radionica za pojedinu zemlju. Na redu su pripreme i realizacija projektnog tjedna. Pa krenimo!

Napisala: Nada Švraka, školska pedagoginja


Osnovna škola Vladimira Nazora Potpićan