2022-10-26 13:02:47

Rezultati ankete "Riba ribi grize rep"

   

    Kakvu ribu najviše vole jesti naši učenici, koliko često je konzumiraju  i na koji način najčešće pripremaju otkrili smo u anketi „Riba ribi grize rep“ kojom smo nastojali ispitati navike naših učenika u konzumaciji ribe.

Više o anketi i rezultatima možete pročitati pod opširnije. 

Fotogalerija

 

  Tijekom školske godine učenici od 1. do 8. razreda zajedno s učiteljcama i učiteljima sudjelovat će u brojnim  edukativnim i zabavnim aktivnostima osmišljenima s ciljem povećanja svjesnosti o važnosti konzumacije ribe i ribljih proizvoda, a realizirat će se u sklopu provedbe projekta „Riba ribi grize rep“  sufinanciranog  sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za pomorstvo i ribarstvo.

  Srdela, oslići, orade, brancini i lignje među najčešće su spominjanim vrstama ribe koje učenici konzumiraju, ali našle su se na njihovom popisu i papaline, tuna, fratar, škampi, raža pa čak i jedan morski pas. Većina učenika, čak 62%, izjavila je kako voli jesti ribu. Triput tjedno ribu konzumira samo 1% učenika, dvaput tjedno 7%, jedanput 30 %, a rjeđe od jednom tjedno više od polovice učenika, odnosno 132 učenika ili 63 % anketiranih. Većina učenika, 40 %, ribu nabavlja kod lokalnih ribara, gotovo isto toliko učenika ribu nabavlja u trgovini, a nešto manje, 26 % ispitanih, u ribarnici.  A na pitanje o načinu kako se u njihovoj obitelji najčešće priprema riba, većina učenika, 66 %  odgovorila je pečenjem, ribu prže dvostruko manje, 31 %, a kuha ju svega 3 %. Grafički prikaz rezulatat nalazi se ovdje. 

   Vjerujemo kako su rezultati ove ankete pokazali realnu sliku o konzumaciji ribe, a podatak kako više od polovice učenika ribu jede rjeđe od jednom tjedno predstavlja dodatan izazov. Nadamo se kako ćemo svi zajedno  pomoću osmišljenih aktivnosti u ovoj školskoj  godini uspjeti povećati taj broj te među našim učenicima stvoriti ozračje koje će ih potaknuti da i oni zavole češće ribi grickati rep, u školi i kod kuće.


Osnovna škola Vladimira Nazora Potpićan