Kada smo na satovima građanskog odgoja razgovarali i promišljali o tome kako izgleda škola u kojoj se učenici osjećaju viđeno i prihvaćeno, zaključili smo kako bi ona trebala biti mjesto u kojem jedni druge razumijemo, prihvaćamo druge onakvima kakvi jesu i imamo povjerenja jedni u druge. Ali kako to postići? Igrom! Odlučili smo osmisliti društvenu igru i u toj igri postaviti pitanja u kojoj će osobe koje je igraju otkriti svoje osobine, ali i osobine onog s kime igraju. Prionuli su osmišljavanju ploče za igranje, smislili su preko 40 pitanja i pravila igre.
Učenici su bili vrijedni te su izradili čak 4 primjerka igre kako bi ju čitav razredni odjel mogao istovremeno igrati. Poželjno ju je igrati udvoje, ali može i više igrača.
Igru smo u studenom prijavili i na natječaj “Oboji svijet” Foruma za slobodu odgoja.
Čestitamo učenicima na uloženom trudu!






